Poslovanje
V meniju poslovanje lahko vnašate in izstavljate predračune (ponudbe), račune, avansne račune, dobropise, naročilnice, prejete ponudbe in ostala obvestila, prejete račune za domače in tuje dobavitelje, izdelate kompenzacije, vodite prilive in odlive iz transakcijskih (žiro) računov, in deviznih računov, obračunavate davek na dodano vrednost, izpišete opomine in obračunate obresti.
Obračun DDV in davčne knjige
Program na podlagi vnesenih prejetih in izdanih računov tudi avtomatsko izpolni davčne evidence(4 davčne knjige izdanih računov in 5 davčnih knjig prejetih računov) in naredi obrazec za obračun DDV.
Program za fakturiranje
Modul poslovanje vključuje tudi program za fakturiranje. Vsak dokument boste v Birokratu izdelali le 1 x, saj so vsi dokumenti medseboj povezani, tako da lahko npr. račun izdelate (prenesete/kopirate) iz ponudbe, dobavnice, delovnega naloga, prevzema... in s tem zaprete izvorni dokument ( evidenca odprtih ponudb/dobavnic... ). Podobne povezave pa so izdelane tudi za vse ostale dokumente (ponudba, dobavnica, naročilo, avansni račun, dobropis). Dokumente je možno izdelati tudi s čitalcem črtne kode (možnost uporabe brezžičnih terminalov, ki jih lahko povežemo s programom Birokrat).
Birokrat se odlično povezuje z vsemi bančnimi programi za elektonsko plačevanje kot so programi Proklik, Bančni asistent, SKB NET, Abacom..., tako da lahko plačila, ki ste jih pripravili v Birokratu uvozite v vaš bančni program. Prav tako lahko iz bančnega programa izvozite podatke in jih uvozite v Birokrata, s tem avtomatsko zaprete izdane račune in ponudbe. Dokumenti se avtomatsko zapirajo po sklicnih številkah, ob morebitnih napakah, vas program na le te opozori. Seveda lahko tudi izpišete plačilne naloge ali posebne položnice (možna je tudi izdaja računa s posebno položnico).
Birokrat vam bo postregel z zelo preglednimi kumulativnimi pregledi, kjer boste lahko naredili analizo prodanih storitev ali blaga, pogledali plačano realizacijo in odprte postavke. Pregledali boste izdane dokumente in jih razvrstili po želenih kriterijih (po številkah, datumih, artiklih, blagovnih skupinah, partnerjih, prodajalcih, datumskih obdobjih, statusih (plačano/neplačano/zapadlo; izvršeno/neizvršeno,...), stroškovnih mestih, dostavnih mestih). V pregledu zapadlih faktur boste lahko s klikom na gumb izpisali IOP obrazec ali opomin. Zapiranje plačanih faktur, tako izdanih kot prejetih, pa bo samodejno vplivalo na stanje transkacijskega (žiro) računa.
Za poenostavljanje dela poskrbijo tudi vgrajeni avtomatizmi v programu, ki vam bodo prihranili veliko ročnega dela in časa kot so npr.: avtomatsko zapiranje dokumentov z parskimi izravnavami, skupinske izstavitve dokumentov, kopiranje dokumentov, avtomatsko zapiranje zbirnih plačil,...
Poslovanje s tujino je enostavno, saj Birokrat omogoča izdelavo večjezličnih šifrantov in nastavitev. Ob izdaji dokumenta pa le izberete v katerem jeziku naj se izpiše.
Za večjo varnost in preglednost poslovanja pa so vgrajene številne dodatne funkcionalnosti po željah naših strank kot npr.: program opozarja, če ima kupec preveč odprtih/postavk, v program lahko vnašamo številne opombe na katere nas program opozori (ob pregledih dokumentov, ob plačevanju računov,...), možno je skeniranje izvornih dokumentov (tako da originalnega dokumenta ni treba iskati po fasciklu),.
Poslovanje
Kontaktni obrazec