t.  01 / 5 300 200  e. info@birokrat.si

 


Programi Birokrat

 

Birokrat
Birokrat je program za vodenje knjigovodstva - poslovanja, skladišča, glavne knjige oz. računovodstva.
Birokrat POS
Birokrat POS je en izmed modulov programa Birokrat. Birokrat POS je program za vodenje maloprodajne trgovine, gostinskega lokala.
Birokrat ANDROID
Najpreprostejša rešitev za pametne telefone in tablice, ki delujejo na os Android
DAVČNE BLAGAJNE
Rešitev za davčne blagajne za os MS Windows in za Android,
Navodila, izgled, demo, ...
 
Hotelir
Hotelir je program za vodenje hotelsko turističnega objekta.
Birokrat elShop
Spletna trgovina samostojno ali v povezavi s programom Birokrat
Prireditelj - prodaja vstopnic
Prireditelj je program za organizacija prireditev, prodajo kart, ...
Receptor
Receptor je program za vodenje izobraževalnih, športnih, kulturnih dejavnosti z evidenco članstva.
Prednosti programov Birokrat
Naši programi vam olajšajo administracijo in uredijo poslovanje podjetja.
Brezplačno šolanje
Brezplačno šolanje za nove uporabnike 
Brezplačni program Računi in potni nalogi.
Program za izdajo računov in obračun potnih nalogov.
Demo verzije
Birokrat poslovanje demo verzija, Birokrat POS demo verzija, Birokrat CRM demo verzija, Hotelir demo verzija, Birokrat TaxPhone Android...
Akcijska ponudba
Za vas so vedno na voljo akcijske ponudbe.
Ceniki
Preverite aktualne cene naših programov.
Priporočilni obrazec
Priporočite nas in si prislužite nagrado
Referenčna lista
Preverite seznam naših zadovoljnih strank.
Mobilna prodaja, Čitalci, Inventure
Prenosne terminale/čitalce črtne kode lahko uporabljate za prodajo na terenu.
Izdelava poslovnih aplikacij po naročilu
Vaši procesi bodo enostavnejši, bolj definirani in časovno hitrejši kot kadarkoli prej.
Sistemske zahteve
Sistemske zahteve za delovanje naših programov.
Izjave strank
Preberite, kaj o programu in podpori menijo uporabniki programov Birokrat

 

Kako poskrbeti za prehod na e-poslovanje s programi Birokrat?

 

V podjetju Birokrat vam lahko ponudimo celovito rešitev za vaše poslovanje na enem mestu.

 

Birokrat ERP

Birokrat POS

Hotelir

Spletna trgovina – Birokrat elShop

Birokrat CRM

Receptor – članske organizacije

Izdelava poslovnih aplikacij po naročilu

Šola poslovanja in računovodstva

Računovodski servis

Računalniška oprema – prodaja in servis

API - Povezljivost z zunanjimi rešitvami

E-poslovanje – dokumentni sistem

 

Cilj naj bo čim bolj celovit prehod, brez ozkih grl.

 

Danes si težko zamislimo poslovanje brez podpore poslovne programske rešitve. Tako mala kot velika podjetja za svoje blagovno, blagajniško, finančno, proizvodno in skladiščno poslovanje potrebujejo  poslovno-informacijski sistem (ERP) ali pa še dodatne namensko razvite sisteme na posameznem področju. Vse omenjene rešitve lahko delujejo  na strežniku na lokaciji podjetja, ali pa v obliki storitev iz računalniškega oblaka. Tako odpade skrb za strežnike in vzdrževanje, saj za vse našteto poskrbimo mi. Vse, kar potrebujete  je le internetna povezava in že lahko do sistemov, aplikacij in podatkov dostopate od koderkoli.

 

Avtomatizacija dela

Pod črto je v mnogih okoljih e-poslovanje pravzaprav enostavno upravljanje z dokumenti. Če je avtomatizirano, še toliko bolje. Podjetje naj zato poskrbi, da bo delo z dokumenti v elektronski obliki kar se da tekoče, pri čemer stopita v ospredje deljenje in vodenje dokumentov skozi vnaprej definirane poslovne procese. Če so delovni procesi v podjetju zelo natančno opredeljeni, je tudi njihova avtomatizacija lažja. Zgovoren primer je delo z e-računi in e-knjižbe.

 

Veliko časa lahko prihranite z avtomatskim zajemom in knjiženjem prejetih računov ali bančnih izpiskov, prevzemnic in dobavnic. Ne glede na vrsto dokumenta je delo z njim bistveno hitrejše in natančnejše, če je ta v elektronski obliki.

 

E-poslovanje ima seveda še številne druge prednosti, npr. napredno funkcionalnost hitrega iskanja ter možnost cenovno dostopnega e-arhiviranja dokumentov.

 

Naveze s spletnimi trgovinami

V zadnjem letu smo priča izjemnemu porastu spletnih trgovin, nujo po spletni predstavitvi in prodaji prek spleta so spoznali ne le podjetja temveč tudi številni samostojni podjetniki. Pri tem pa se tisti, ki so hitro deležni strme rasti spletne prodaje, spopadejo s povsem novimi izzivi kako povezati spletno trgovino in druge poslovne aplikacije. Cilj podjetij je namreč, da je zajem naročil iz spletne trgovine povsem avtomatski in v nadaljevanju sproži druge naloge (npr. skladiščne naloge, pošiljanje …) in dokumentacijo.

 

V podjetju Birokrat podpiramo integracije z najbolj priljubljenimi spletnimi trgovinami  - poleg slovenskih kot je elShop, tudi e-trgovinske platforme tujih ponudnikov, kot so Magento, OpenCart, PrestaShop, Shopify in WooCommerce, preko vtičnikov API pa lahko poskrbimo za uvoz in izvoz katerih koli podatkov v in iz poslovno-informacijskega sistema.

 

Poskrbeli smo tudi za integracije s spletnimi portali za ponudnike nastanitev, kot so AirBNB, Booking, Expedia in podobni, kar ponudnikom nastanitev močno olajša poslovanje, saj rezervacije avtomatsko pridejo v modul Hotelir.

 

Povezati vse, kar se povezati da

Odlika sodobnega poslovno-informacijskega sistema je v tem, da zna pridobiti, hraniti in obdelovati najrazličnejše vire podatkov ter informacije v pravilni obliki dostaviti uporabnikom ali poslovnim partnerjem.

 

V praksi je skoraj nemogoče najti programsko rešitev, ki pokriva popolnoma vse potrebe. Zato velikokrat podjetja uporabljajo več različnih sistemov in poslovnih aplikacij, kot so CRM, sistem za skladišče, kadrovska evidenca, računovodski sistem in e-arhivi, ki jih za kar največjo učinkovitost želijo povezati. Prepogosto se namreč dogaja, da morajo podatke med sistemi ročno prenašati ali pa jih celo prepisovati, kar je zamudno, poleg tega pa podatki niso takoj na voljo. Posledice takšnega združevanja pa so učinkovit pretok podatkov, prihranek časa in pravilnost podatkov, saj ni napak zaradi ročnih vnosov.

 

Tovrstno povezovanje je najbolj učinkovito prek programskih vmesnikov oziroma vtičnikov API. Na ta način lahko podjetje v svoje poslovanje vključi kakršenkoli vir podatkov, prav tako pa svoje obstoječe podatke posamezni aplikaciji ali spletni storitvi v njej najprimernejši obliki tudi dostavi.

 

Zaupajte nam vodenje računovodstva

Če potrebujete napreden računovodski servis, ki je v stiku z novimi tehnologijami in seveda tudi z zakonodajo smo pravi naslov za vas.  Uporabljamo napredne tehnike pošiljanja podatkov v računovodski servis preko katerekoli naprave - telefon, skener, računalnik (slikanje, skeniranje, eSlog...). Delo poteka na istem programu kot ga uporabljate za vaše poslovanje, tako da imate  vpogled v vse podatke,naše delo in s tem zagotavljamo najvišjo kvaliteto storitev za minimalen strošek.

Piškotki za analitiko
Ti se uporabljajo za beleženje analitike obsikanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
Piškotki za družabna omrežja
Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
Piškotki za komunikacijo na strani
Piškotki omogočajo pirkaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani.
Piškotki za oglaševanje
So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktvinosti na drugih straneh.
Kaj so piškotki?
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo in beleženjem piškotkov.V redu Več o piškotkih