Maloprodaja in gostinstvo
Oglejte si podrobni opis namenskega samostojnega programa Birokrat POS (lahko je tudi modul programa Birokrat) za vodenje maloprodajnega mesta (trgovina) oz. gostinskega lokala.
Preberite več o programu Birokrat POS ...
Modul za maloprodajo lahko uporabljamo
- Kot samostojni modul, ki omogoča izstavitev dokumentov (računov) za potrebe maloprodajne dejavnosti (odpis zalog iz centralnega skladišča)
- Kot dodatno skladišče (oz. več dodatnih skladišč) na eni lokaciji z vsemi funkcionalnostmi, ki so opisane v modulih Poslovanje in Skladišče.
- Kot vmesnik med programom Birokrat in med namenskim programom za maloprodajo/gostinstvo (Birokrat POS). V okviru modula za maloprodajo lahko definiramo poljubno število dodatnih skladišč oz. dodatnih prodajnih mest (dislocirane enote). Izmenjava podatkov (preko diskete, lokalnega omrežja, internetne povezave ali FTP strežnika) med centralnim programom (Birokrat) in dislocirano enoto (Birokrat POS) je v celoti avtomatizirana in za njo uporabnik ne potrebuje posebnega računalniškega znanja. S pomočjo sinhronizacije podatkov so v centrali zbrani vsi podatki za nadaljno obdelave (prenos podatkov v davčne evidence – obračun DDV in v glavno knjigo, analize prodaje, stroškov, razlike v ceni...).
Bistvena prednost sinhronizacije podatkov je, da ima centrala na voljo natančne podatke vsake dislocirane enote kar omogoča natančen vpogled v stanje zalog v vseh enotah in podrobno analizo uspešnosti poslovanja posamezne enote.
Maloprodajni modul združuje funkcije modula Poslovanje (pregledi in analize podatkov) in modula Skladišče (materialno knjigovodstvo in s tem povezane zakonske evidence).
Maloprodaja in gostinstvo
Kontaktni obrazec