Birokrat evidenca delovnega časa
omogoča enostavno evidenco in pregled delovnih ur ter odsotnosti zaposlenih v skladu z novim zakonom za manjša in večja podjetja.
Zagotovite si Brezplačen 1 mesečni test s prijavo preko spodnjega obrazca
do 30.11.2024!!
Birokrat evidenca delovnega časa je avtomatiziran proces planiranja in evidentiranja dela ter odsotnosti zaposlenih.
Poleg enostavnega evidentiranja delovnih ur zaposlenih s strani podjetja, aplikacija omogoča tudi dostop vsakemu zaposlenemu do lastnih delovnih ur, kontrole dopustov, bolnišk, potnih nalogov, ...
Z uporabo spletne ali mobilne aplikacije je možen dostop do sistema v oblaku.
Registracija zaposlenega lahko poteka na več načinov. Standardni način, kjer uporabnik pridobi ključek / kartico in se registrira z uporabo registratorja ter sodoben način registracije, ki poteka z uporabo mobilne aplikacije ter registracijske točke, ki pa za razliko od registratorja ne potrebuje dodatnega napajanja ali internetne povezave in deluje povsem samostojno.
Birokrat evidenca delovnega časa vam nudi
1. Pregled delovnih ur
Podrobna evidenca prihodov in odhodov, dopustov, bolnišk in potnih nalogov zaposlenih.
2. Dostop za vse
Vsak zaposleni lahko dostopa do svojega profila in pridobi informacije o svojih delovnih urah.
3. Planiranje in razporedi
Modul za planiranje dela zaposlenih v vašem podjetju za daljše časovno obdobje.
4. Podatki za obračun plač
Mesečne delovne ure pripravljene direktno za izdelavo obračuna plače.
5. Storitve v oblaku
Dostopajte do aplikacije preko spleta z vseh mobilnih naprav.
6. Registrator delovnega časa
Prijava na delovno mesto z uporabo kartice oz. obeska preko registratorja.
7. Ureditev pravil beleženja
Uredite pravila prihodov / odhodov registratorja delovnega časa po vaših željah.
8. Pripravljen izpis mesečnih ur
Na voljo .pdf izpisi mesečnih ur, pregledi odsotnosti in kumulativa ur.
9. Kategorizacija zaposlenih
Kategorizirajte zaposlene po različnih skupinah glede na vaše želje.
10. Večjezična podpora
Sistem je preveden v več jezikov in tako primeren tudi za tuj trg.
11. Sporočilni sistem
Komunikacija preko sporočil omogoča še lažji način komunikacije med zaposlenimi in nadrejenimi.
12. Prenos ur
Prenosi presežkov ali manjkov ur v nov mesec s samo enim klikom.
13. Mobilna aplikacija
Za še lažji pregled in evidentiranje je na voljo mobilna aplikacija za Android in iOS.
14. Registracijska točka
Z uporabo mobilne aplikacije je možnost prijave tudi z registracijsko točko na vaši lokaciji.
15. Evidenca pregledov
Pri zaposlenih lahko vodite evidenco zdravniških pregledov in prve pomoči.
16. Druge funkcije
Na voljo tudi več drugih funkcij, ki se konstantno razvijajo. V kolikor bi želeli kakšno specifično funkcijo nam prosim sporočite in bomo skupaj preverili ali je to mogoče.
Sistem za evidentiranje delovnega časa podjetjem dajemo tudi brezplačno na 1 mesečni test brez obveznosti, kjer lahko preizkusite delovanje ter potek registracije in uporabe samega sistema.
Za več informacij izpolnite spodnji obrazec, nas pokličite na 01 5 300 200 ali pa nam pišite na info@birokrat.si.