Birokrat evidenca delovnega časa

omogoča enostavno evidenco in pregled delovnih ur ter odsotnosti zaposlenih v skladu z novim zakonom za manjša in večja podjetja. 

 

Zagotovite si Brezplačen 1 mesečni test s prijavo preko spodnjega obrazca

do 30.11.2024!!

 

Birokrat evidenca delovnega časa je avtomatiziran proces planiranja in evidentiranja dela ter odsotnosti zaposlenih.

 

Poleg enostavnega evidentiranja delovnih ur zaposlenih s strani podjetja, aplikacija omogoča tudi dostop vsakemu zaposlenemu do lastnih delovnih ur, kontrole dopustov, bolnišk, potnih nalogov, ...

Z uporabo spletne ali mobilne aplikacije je možen dostop do sistema v oblaku.

 

Registracija zaposlenega lahko poteka na več načinov. Standardni način, kjer uporabnik pridobi ključek / kartico in se registrira z uporabo registratorja ter sodoben način registracije, ki poteka z uporabo mobilne aplikacije ter registracijske točke, ki pa za razliko od registratorja ne potrebuje dodatnega napajanja ali internetne povezave in deluje povsem samostojno.

 

 

 

 

Birokrat evidenca delovnega časa vam nudi

 

1. Pregled delovnih ur

Podrobna evidenca prihodov in odhodov, dopustov, bolnišk in potnih nalogov zaposlenih.

 

2. Dostop za vse

Vsak zaposleni lahko dostopa do svojega profila in pridobi informacije o svojih delovnih urah.

 

3. Planiranje in razporedi

Modul za planiranje dela zaposlenih v vašem podjetju za daljše časovno obdobje.

 

4. Podatki za obračun plač

Mesečne delovne ure pripravljene direktno za izdelavo obračuna plače.

 

5. Storitve v oblaku

Dostopajte do aplikacije preko spleta z vseh mobilnih naprav.

 

6. Registrator delovnega časa

Prijava na delovno mesto z uporabo kartice oz. obeska preko registratorja.

 

7. Ureditev pravil beleženja

Uredite pravila prihodov / odhodov registratorja delovnega časa po vaših željah.

 

8. Pripravljen izpis mesečnih ur

Na voljo .pdf izpisi mesečnih ur, pregledi odsotnosti in kumulativa ur.

 

9. Kategorizacija zaposlenih

Kategorizirajte zaposlene po različnih skupinah glede na vaše želje.

 

10. Večjezična podpora

Sistem je preveden v več jezikov in tako primeren tudi za tuj trg.

 

11. Sporočilni sistem

Komunikacija preko sporočil omogoča še lažji način komunikacije med zaposlenimi in nadrejenimi.

 

12. Prenos ur

Prenosi presežkov ali manjkov ur v nov mesec s samo enim klikom.

 

13. Mobilna aplikacija

Za še lažji pregled in evidentiranje je na voljo mobilna aplikacija za Android in iOS.

 

14. Registracijska točka

Z uporabo mobilne aplikacije je možnost prijave tudi z registracijsko točko na vaši lokaciji.

 

15. Evidenca pregledov

Pri zaposlenih lahko vodite evidenco zdravniških pregledov in prve pomoči.

 

16. Druge funkcije

Na voljo tudi več drugih funkcij, ki se konstantno razvijajo. V kolikor bi želeli kakšno specifično funkcijo nam prosim sporočite in bomo skupaj preverili ali je to mogoče.

 

Sistem za evidentiranje delovnega časa podjetjem dajemo tudi brezplačno na 1 mesečni test brez obveznosti, kjer lahko preizkusite delovanje ter potek registracije in uporabe samega sistema.

 

 

Za več informacij izpolnite spodnji obrazec, nas pokličite na 01 5 300 200 ali pa nam pišite na info@birokrat.si.

 

 

 

Piškotki za analitiko
Ti se uporabljajo za beleženje analitike obsikanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
Piškotki za družabna omrežja
Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
Piškotki za komunikacijo na strani
Piškotki omogočajo pirkaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani.
Piškotki za oglaševanje
So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktvinosti na drugih straneh.
Kaj so piškotki?
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo in beleženjem piškotkov.V redu Več o piškotkih