Birokrat upravljanje objektov
Kaj je Birokrat upravljanje objektov?
Birokrat upravljanje objektov je dodaten modul, ki se ga vključi v program Birokrat za enostavno upravljanje večstanovanjskih in poslovnih stavb.
Kaj omogoča?
Modul Birokrat upravljanje objektov je programska rešitev za fakturiranje upravljanja objektov, ki omogoča:
- uporabo razdelilnika stroškov in dodatnih stroškov na podlagi Excelove tabele v povezavi s fakturiranjem Birokrat z UPN nalogi s QR kodo - , se pravi da se vsak mesec avtomatsko uvozijo računi za stroške
- pripravo računov za lastnike ali najemnike enot, ki se kopirajo iz meseca v mesec (spremenijo se vodilni podatki (mesec, datum)) Samo za prvi mesec se računi naredijo ročno.
- avtomatsko zapiranje plačil strank
- obračun rezervnega sklada
- izpise obračunanih stroškov
- izvoz podatkov in poročil v različnih formatih
Prednosti?
- razdelitev stroškov prejetih računov po enotah
- vnos dodatnih stroškov in njihovo razdelitev po enotah
- izpise za kontrolo obračunanih podatkov
- izvoz podatkov in poročil v različnih formatih in pošiljanje le-teh po elektronski pošti
- priprava in pošiljanje opominov za neplačnike (v povezavi s programom Cekin)
- izpis obračunanih stroškov po stroškovnih mestih (vhodih) in nosilcih (enotah)
- pripravo računov za lastnike ali najemnike enot
- enostavna namestitev
- obračun rezervnega sklada
- izpis stroškov po vhodih in/ali enotah
- vrhunska podpora uporabnikom
Za naročilo ali več informacij nam pišite na info@birokrat.si ali nas pokličite na 01/5 300 200.
Obrazec