Cenik storitev
Vse cene spodaj so v eur in brez 22% ddv!
Brezplačne so spodnje storitve
- 3 mesece telefonske podpore v delovnem času (pon -pet | 8:00 – 16:00, izjema prazniki) od dneva nakupa programa
- 6 mesecev pomoči po e-pošti od dneva nakupa programa.
- izobraževanja tako za nove kot tudi za obstoječe uporabnike v redno razpisanih terminih :
- Uvodni tečaj
- Nadaljevalni tečaj
- POS tečaj
- Odprave nepravilnosti v izvornem delovanju programov Birokrat v primeru veljavnih posodobitev programa.
Vzdrževalna pogodba
Je najcenejša in preprostejša oblika podpore na navadni telefonski liniji. Z vzdrževalno pogodbo si zagotovite prednostno obravnavo pri reševanju vaših težav ter stalnega tehnika, ki bo skrbel za vaš program. Prednosti vzdrževalnih pogodb na tej povezavi.
Cena vzdrževanja se oblikuje na podlagi:
- osnovne cene, ki vključuje posodobitve programa in vse ugodnosti, ki jih vključujejo posodobitve programa - cenik posodobitev na tej povezavi,
- odzivnega časa,
- obsega storitev telefonske pomoči preko internetne povezave, ki jih imate zakupljene v okviru vzdrževalne pogodbe:
- 15 minut 11,88 EUR / mesečno
- 30 minut 20,40 EUR / mesečno
- 60 minut 34,80 EUR / mesečno
Obseg storitev (število ur uporabniške pomoči, število in dolžino mesečnih obiskov), ki jo želite imeti zakupljeno v okvir svetovalno - vzdrževalne pogodbe, izberete sami. Mesečno svetovalno - vzdrževalno pogodbo z vključenimi letnimi posodobitvami za program Birokrat lahko sklenete že za 19,78 EUR /mesec
.
Predplačana podpora
Zakup pomoči na navadni telefonski liniji. Za stranke, ki z nami nimate sklenjene vzdrževalne pogodbe, smo ustvarili nov, do uporabnika prijaznejši, predvsem pa cenejši način plačljive podpore klicev (v primerjavi z info linijo) preko navadne telefonske linije. Ta temelji na predplačani podpori. Več o zakupu predplačane podpore na tej povezavi.
Cena 1 ure predplačane podpore - dela tehnika na podpori:
- Brez veljavnih posodobitev (nadgradnje) programa: 69,60 eur
- V primeru veljavnih posodobitev (nadgradnje) programa z vključenim 25% popustom: 52,20 eur
Info linija
Komercialna informacijska linija za podporo uporabnikom. Uporabnikom, ki z nami nimajo sklenjene vzdrževalne pogodbe ali zakupljene predplačane podpore, so omogočeni klici na plačljivo info linijo ne glede na to pri katerem stacionarnem ali mobilnem operaterju imajo telefonski priključek.
Cena minute klica na info linijo iz Telekomovega omrežja je 1,22 eur.
Ceno klica iz ostalih omrežij določajo drugi operaterji in so do 2,08 eur / minuto.
Ura dela tehnika
Redna cena | 25% popust* | |
---|---|---|
Ura dela tehnika/svetovalca Pomoč, svetovanje, pregled, urejanje podatkov in servisiranje |
69,60 |
52,20 |
Ura dela programerja I izdelava enostavnejših programskih rešitev |
94,80 | 71,10 |
Ura dela programerja II zahtevno programiranje, reševanje zahtevnih problemov pri katerih so potrebne več-letne izkušnje |
114,00 | 91,20 |
*25% popust velja:
• za vse uporabnike z veljavnimi vzdrževalnimi pogodbami za presežke podpore navedene v pogodbi gledano na letni ravni.
• v primeru 1 ure dela tehnika ali več za vse uporabnike z veljavnimi letnimi pogodbami za posodobitve in nove uporabnike (3 mesece po nakupu programa).
Cenik posodobitev
Cena je odvisna od paketa, ki ga imate in dodatnih modulov. Celoten cenik posodobitev je objavljen na tej povezavi.
Cenik programskih paketov
Zaradi široke ponudbe programskih paketov in kombinacij z dodatki, so ceniki za le te objavljeni ločeno. Celoten cenik programskih paketov z dodatki je objavljen na tej povezavi.
Način obračunavanja ure
V servisnem centru
- za pisne odgovore (po e-pošti) velja 15 min - obračunski interval.
- za pregled baz podatkov ali pregled računalnika je najmanjši obračunski interval 30 min.
Pri uporabniku / teren
Za storitve opravljene izven delovnega časa ali pod posebnimi pogoji, se glede na termin obračuna tudi dodatek v višini 50 - 100%.