Razpored
Uporabniški vmesnik za delo receptorja je zasnovan tako, da so v razpredelnici na tekočem časovnem traku prikazani vsi objekti ter zasedenost in rezervacije za posamezne objekte. Vnos rezervacije oz. sprejem gosta v objekt naredimo s klikom na časovno razpredelnico posameznega objekta (sobe, bungalova, apartmaja...), nato pa izberemo storitve, ki jih želi gost koristiti. Časovna premica objektov je nazorno prikazana tudi z različnimi barvami, tako da imamo zelo nadzoren pregled nad objektom (zasedenost objekta, potrjene/nepotrjene rezervacije, aktivni gosti, plačane/neplačane storitve...).
Vsak podatek boste v Hotelirja vnašali samo 1x, saj je sprememba rezervacije v prihod gosta le klik na pravo mesto (vse kategorije lahko poljubno menjamo). Prijavo gosta pa lahko naredimo tudi brez predhodne rezervacije. S klikom na posamezen zaseden ali rezerviran termin je možen hiter vpogled v podatke (kdo je nastanjen oz. ima rezerviran objekt za določen termin, katere pakete storitev in artiklov koristi oz. ima rezervirane , urejanje podatkov za zasedeni oz. rezervirani objekt, ali je storitev plačana/neplačana...).
V okviru modula je možno tudi vodenje gotovinske blagajne (blagajniški prejemek, blagajniški izdatek, blagajniški dnevnik) in menjalniško poslovanje (priprava poročila za Banko Slovenije).
Za gostinske objekte v sistemu pa lahko z enim klikom pripravite naročila za kuhinjo (zajtrki, kosila, večerje). Hotelir podatke pripravi glede na pakete, ki ste jih določili gostom.
Kontaktni obrazec