Fakturiranje
Gost se bo k nam vrnil, če bomo zanj skrbeli med njegovim bivanjem in ob njegovem odhodu. Ker se ob odhodu največkrat poravnajo tudi računi za bivanje, hrano in dodatne storitve in ker se ponavadi do odhoda ne ve, kako bodo gosti poravnali račun, smo v programu Hotelir poleg običajnega fakturiranja predvideli vrsto dodatnih možnosti za izstavitev računa:
- izstavimo lahko račun za več sob skupaj,
- izstavimo lahko več računov za eno sobo (glede na osebo),
- osebi lahko izstavimo dva računa (npr. za bivanje in dodatne storitve),
- izstavitev navadnega račun-a (POS račun) za npr. spominke, ki ji prodajamo na recepciji (samostojni račun - račun ni vezan na sobo)
- …
V ostalih enotah hotelsko turističnega objekta – npr. gostinski lokal (Birokrat POS) ali bazen lahko gosti hotela račun poravnajo »na sobo« in storitev plačajo ob odhodu. Omogočeno je tudi plačilo na dobavnico (naročilnico) in prenos podatkov v poslovno-računovodski programa Birokrat (saldakonti).
Pri fakturiranju delo dodatno olajšuje tudi sistem popustov. Različne stopnje popustov je možno vezati na osebe, starost oseb ali objekte. Tako bo program ob izstavitvi računa sam upošteval popust, če so gostje bivali v določenem objektu, če smo osebi ob prijavi določili, da je upravičena do popusta oz. je do popusta upravičena zaradi svoje starosti (npr. otroci). Na enak način je izveden tudi sistem obračunavanja 50% ali 100% znižanja turistične takse za goste, ki so do tega upravičeni.
Na podoben način kot izdelamo račune, lahko izstavimo tudi predračune (ponudbe) ter jim npr. predložimo večjezične predstavitve našega hotelsko-turističnega objekta.
Kontaktni obrazec