Invoice d.o.o.
Ambiciozna, mlada, strokovno usposobljena in fleksibilna ekipa družbe Invoice d.o.o. je v celoti prilagojena potrebam vašega podjetja. Glede na vaše želje, smo vam poleg celotne informacijske in tehnične podpore pri vašem poslovanju, pripravili tri pakete vodenja vaših poslovnih knjig
Računovodstvo na daljavo
- začetna podpora pri implementaciji programa,
- izobraževanje in usposabljanje vaši zaposlenih za vnašanje poslovnih dogodkov v program Birokrat,
- kontroliranje vnosov in izdelava obračunov in poročil,
- svetovanje na področju poslovanja, kadrovanja, financiranja in davkov.
Računovodstvo na sedežu vaše družbe
- implementacija programa,
- periodičen obisk vaše družbe, kjer naši strokovni sodelavci na podlagi dokumentacije iz vašega poslovanja, dogodke vnesejo v program,
- kontroliranje vnosov in izdelava obračunov in poročil,
- svetovanje na področju poslovanja, kadrovanja, financiranja in davkov.
Računovodstvo na sedežu naše družbe
- periodičen prevzem dokumentacije,
- vnos dogodkov v poslovne knjige,
- kontroliranje vnosov in izdelava obračunov in poročil,
- svetovanje na področju poslovanja, kadrovanja, financiranja in davkov.
Glede na vaše potrebe lahko izbirate med naslednjimi storitvami
- kontiranje in knjiženje dokumentov za temeljne poslovne knjige (glavna knjiga in dnevnik glavne knjige),
- spremljanje terjatev in obveznosti,
- obračunavanje osnovnih sredstev,
- analitično evidentiranje stroškov in prihodkov,
- sestavljanje letnih računovodskih izkazov kot so (izkaz uspeha, bilanca stanja, izkaz uporabe dobička oz. pokrivanja izgube, izkaz finančnega
- izida, izkaz gibanja kapitala,
- sestavljanje davčne bilance,
- obračun davka na dodano vrednost,
- obračun plač, honorarjev, najemnin, podjemnih pogodb,
- vodenje finančnega poslovanja,
- izdajanje in pošiljanje računov po nalogu naročnika, sestavljanje poročila o plačah zaposlenih Zavodu za pokojninsko in invalidsko zavarovanje,
- sestavljanje poročila o izplačilih fizičnim osebam za potrebe DURS,
- obračun nadomestila plač za refundacijo boleznin nad 30 dni, nege, vojaških vaj,
- sestavljanje obdobnih računovodskih izkazov kot so: izkaz uspeha, analiza odprtih terjatev, analiza odprtih obveznosti, pregled realizacije po najpomembnejših strankah,
- vodenje kadrovskih evidenc,
- finančno in davčno svetovanje na željo naročnika,
- sestavljanje drugih poročil in zbiranje podatkov za državne institucije (banke, zavarovalnice) na željo naročnika, svetovanje pri naložbah in načinih financiranja, izdelava poslovnih načrtov, pravilnikov o računovodstvu, pravilnikov o varovanju osebnih podatkov in drugih internih aktov.
Za vse informacije lahko pokličete 01 54 00 450 ali pošljete povpraševanje na elektronski naslov: racunovodstvo@invoice.si