Bistvene prednosti sodelovanja z nami
- ni podvojenega dela (tistega kar naredite sami računovodji ni potrebno delati ponovno)
- prihranek časa (ni usklajevanja z računovodskim servisom, ker se dela na istih bazah podatkov)
- prihranek pri računovodskem strošku
- razdalja med našim in vašim sedežem ni nikakšna ovira - uporaba programa Birokrat
- visoka strokovnost in kakovost storitev
Za lažjo predstavo smo vam pripravili še nekaj vzorčnih primerov
* Predstavitev v spodnjih grafikonih in tabelah je zgolj ilustrativnega pomena!
Želimo vas opozoriti na različne prednosti in slabosti, ki jih lahko ima za vaše poslovanje izbira vodenja poslovnih knjig. Za primer smo vzeli manjša podjetja, s povprečno tremi zaposlenimi. Obseg poslovanja in število dokumentov je bilo običajno. Podjetja niso imela nobenih posebnih specifičnih zahtev.
Tabela 1
Povprečno porabljen čas za birokratsko računovodska opravila pri podjetnikih in obrtnikih
Čas | Stroški | Posredni stroški | |
---|---|---|---|
Računovodski servis | 16 ur | 160 EUR | 160 EUR |
Samostojno | 45 ur | 50 EUR | 230 EUR |
Andersen d.o.o. (Birokrat) | 10 ur | 90 EUR | 10 EUR |
Porabljen čas je mesečno povprečje tekom celega leta. Upoštevano je bilo, da med letom porabite manj časa za vodenje poslovnih knjig, ob koncu leta pa le-temu namenite občutno več časa. V stolpcu stroški so zajeti direktni stroški (vodenje računovodstva, oziroma v primeru samostojnega vodenja računovodstva stroški potrebnega materiala in režijski stroški). Med posredne stroške smo uvrstili vse stroške, ki nastanejo zaradi izgube časa, ki ga porabite za ta opravila, razna izobraževanja in seminarje, kot tudi razne potne stroške, ki jih namenite temu, ipd.)
Tabela 2
Povprečen čas potreben za pridobitev zahtevane dokumentacije od računovodskega servisa
Porabljen čas v urah | |
---|---|
Računovodski servis | 48 ur |
Samostojno | 0 ur |
Andersen d.o.o. (Birokrat) | 0 ur |
Verjetno ena najazanimivejših tabel v tem dokumentu. Večina podjetnikov se pritožuje, da ko potrebujejo neko dokumentacijo na le-to čakajo nekaj dni, v izjemnih primerih tudi nekaj tednov! Program Birokrat večino poslovnih knjig izpolnjuje samodejno, oziroma v odvisnosti od nastavitev, zato rezultati spodnje tabele niso presenetljivi! V večini primerov lahko poslovne izkaze izdelate z nekaj napotki preko telefona, ob pretpostavki, da operirate z ažurnimi podatki. Zavedati se je potrebno tudi podatka, ki ni zajet v tabeli, to pa je izpad poslovanja ali zamuda roka, zaradi zamude.
Tabela 3
Dodatni povprečni stroški za izdelavo izkaza uspeha med letom, ali ob koncu leta
Dodatni stroški letno | Dodatni stroški mesečno | |
---|---|---|
Računovodski servis | 420 EUR | 35 EU |
Samostojno | 120 EUR | 10 EUR |
Andersen d.o.o. (Birokrat) | 180 EUR | 15 EUR |
Upoštevali smo direktni finančni strošek, ki se pojavi ob izdelavi izkaza uspeha. Posredne stroške smo upoštevali že v prvi tabeli. Upoštevati je potrebno seveda velik prihranek časa, v primeru, da delo prepustite zunanjemu izvajalcu.
Tabela 4
Skupni povprečni mesečni stroški
Skupni povprešni mesečni stroški | |
---|---|
Računovodski servis | 305 EUR |
Samostojno | 290 EUR |
Andersen d.o.o. (Birokrat) | 115 EUR |
Upoštevajoč vse podatke o posrednih in neposrednih stroških, ki se lahko pojavijo pri vodenju poslovnih knjig zaradi načina dela smo izdelali tabelo povprečnih mesečnih stroškov. Ti so bodisi direktni, bodisi posredni (izguba časa zaradi administrativnih opravil, izpad poslovanja ali celo zamuda rokov zaradi neurejenih poslovnih knjig in nezmožnosti izdaje ustreznih dokumentov,...).
V primeru samostojnega vodenja poslovnih knjig ugotovimo, da je v večini primerov nesmiselno z vidika stroškov. Predvsem izredno narastejo posredni stroški. Temu delu moramo nameniti veliko časa, prav tako pa se moramo stalno intenzivno izobraževati na tem področju, kar zopet pomeni velik vložek časa in denarja. Velikokrat kljub vsemu potrebujemo pomoč na koncu leta pri izdelavi zaključnega računa. Vsako naročilo dodatnih storitev in račonovodsko-davčnega svetovanja pa predstavlja še dodatni izdatek.
Iz vidika dejstev v prejšnjem odstavku iskanje zunanjega izvajalca postane izredno smiselno. Z učinkovito optimizacijo procesa vodenja poslovnih knjig in vknjižb nam je uspelo izredno zmanjšati neposredne (manjši stroški dela), kot posredne stroške (za opravila porabite manj časa, ni podvojevanja dela in ni podvojevanja vnosov). Prosim bodite pozorni na tabelo na naslednji strani in prikazana dva grafa, predvsem na tistega, ki kaže odvisnost porabe časa od skupnih povprečnih letnih stroškov razdeljene na mesece.
Tabela 5
Na kaj je potrebno biti pozoren pri izbiri dobrega računovodskega servisa
Prihranek časa | Prihranek pri dod. izobraževanju | Pravno svetovanje | |
---|---|---|---|
Računovodski servis | DA | Mogoče | NE |
Samostojno | NE | NE | NE |
Andersen d.o.o. (Birokrat) | DA | DA | DA |
Ogledali smo si prednosti, ki jih ima lahko za vaše poslovanje posodobitev informacijskega sistema in optimizacija poslovnih procesov. Pri slednjem smo tudi ugotovili, da lahko veliko pridobite s pravilno izbiro zunanjega izvajalca. Katera pa so vprašanja, ki jih morate zastaviti ponudniku računovodskih storitev, da boste lahko prepričani v dobro izbiro. Sestavili smo tabelo, v katero smo uvrstili tudi podjetje Andersen d.o.o., da boste lažje primerjali to ponudbo z ostalimi.