t.  01 / 5 300 200  e. info@birokrat.si

Bistvene prednosti sodelovanja z nami

 

  • ni podvojenega dela (tistega kar naredite sami računovodji ni potrebno delati ponovno)
  • prihranek časa (ni usklajevanja z računovodskim servisom, ker se dela na istih bazah podatkov)
  • prihranek pri računovodskem strošku
  • razdalja med našim in vašim sedežem ni nikakšna ovira - uporaba programa Birokrat
  • visoka strokovnost in kakovost storitev

 

Za lažjo predstavo smo vam pripravili še nekaj vzorčnih primerov

 

* Predstavitev v spodnjih grafikonih in tabelah je zgolj ilustrativnega pomena!

 

Želimo vas opozoriti na različne prednosti in slabosti, ki jih lahko ima za vaše poslovanje izbira vodenja poslovnih knjig. Za primer smo vzeli manjša podjetja, s povprečno tremi zaposlenimi. Obseg poslovanja in število dokumentov je bilo običajno. Podjetja niso imela nobenih posebnih specifičnih zahtev.

 

Tabela 1

 

Povprečno porabljen čas za birokratsko računovodska opravila pri podjetnikih in obrtnikih 

 

  Čas Stroški Posredni stroški
Računovodski servis 16 ur 160 EUR 160 EUR
Samostojno 45 ur 50 EUR 230 EUR
Andersen d.o.o. (Birokrat) 10 ur 90 EUR 10 EUR

 

Porabljen čas je mesečno povprečje tekom celega leta. Upoštevano je bilo, da med letom porabite manj časa za vodenje poslovnih knjig, ob koncu leta pa le-temu namenite občutno več časa. V stolpcu stroški so zajeti direktni stroški (vodenje računovodstva, oziroma v primeru samostojnega vodenja računovodstva stroški potrebnega materiala in režijski stroški). Med posredne stroške smo uvrstili vse stroške, ki nastanejo zaradi izgube časa, ki ga porabite za ta opravila, razna izobraževanja in seminarje, kot tudi razne potne stroške, ki jih namenite temu, ipd.)

 

Tabela 2

 

Povprečen čas potreben za pridobitev zahtevane dokumentacije od računovodskega servisa

 

  Porabljen čas v urah
Računovodski servis 48 ur
Samostojno 0 ur
Andersen d.o.o. (Birokrat) 0 ur

 

Verjetno ena najazanimivejših tabel v tem dokumentu. Večina podjetnikov se pritožuje, da ko potrebujejo neko dokumentacijo na le-to čakajo nekaj dni, v izjemnih primerih tudi nekaj tednov! Program Birokrat večino poslovnih knjig izpolnjuje samodejno, oziroma v odvisnosti od nastavitev, zato rezultati spodnje tabele niso presenetljivi! V večini primerov lahko poslovne izkaze izdelate z nekaj napotki preko telefona, ob pretpostavki, da operirate z ažurnimi podatki. Zavedati se je potrebno tudi podatka, ki ni zajet v tabeli, to pa je izpad poslovanja ali zamuda roka, zaradi zamude.

 

Tabela 3

 

Dodatni povprečni stroški za izdelavo izkaza uspeha med letom, ali ob koncu leta

 

  Dodatni stroški letno Dodatni stroški mesečno
Računovodski servis 420 EUR 35 EU
Samostojno 120 EUR 10 EUR
Andersen d.o.o. (Birokrat) 180 EUR 15 EUR

 

Upoštevali smo direktni finančni strošek, ki se pojavi ob izdelavi izkaza uspeha. Posredne stroške smo upoštevali že v prvi tabeli. Upoštevati je potrebno seveda velik prihranek časa, v primeru, da delo prepustite zunanjemu izvajalcu.

 

Tabela 4

 

Skupni povprečni mesečni stroški

 

  Skupni povprešni mesečni stroški
Računovodski servis 305 EUR
Samostojno 290 EUR
Andersen d.o.o. (Birokrat) 115 EUR

 

Upoštevajoč vse podatke o posrednih in neposrednih stroških, ki se lahko pojavijo pri vodenju poslovnih knjig zaradi načina dela smo izdelali tabelo povprečnih mesečnih stroškov. Ti so bodisi direktni, bodisi posredni (izguba časa zaradi administrativnih opravil, izpad poslovanja ali celo zamuda rokov zaradi neurejenih poslovnih knjig in nezmožnosti izdaje ustreznih dokumentov,...).

 

V primeru samostojnega vodenja poslovnih knjig ugotovimo, da je v večini primerov nesmiselno z vidika stroškov. Predvsem izredno narastejo posredni stroški. Temu delu moramo nameniti veliko časa, prav tako pa se moramo stalno intenzivno izobraževati na tem področju, kar zopet pomeni velik vložek časa in denarja. Velikokrat kljub vsemu potrebujemo pomoč na koncu leta pri izdelavi zaključnega računa. Vsako naročilo dodatnih storitev in račonovodsko-davčnega svetovanja pa predstavlja še dodatni izdatek.

 

Iz vidika dejstev v prejšnjem odstavku iskanje zunanjega izvajalca postane izredno smiselno. Z učinkovito optimizacijo procesa vodenja poslovnih knjig in vknjižb nam je uspelo izredno zmanjšati neposredne (manjši stroški dela), kot posredne stroške (za opravila porabite manj časa, ni podvojevanja dela in ni podvojevanja vnosov). Prosim bodite pozorni na tabelo na naslednji strani in prikazana dva grafa, predvsem na tistega, ki kaže odvisnost porabe časa od skupnih povprečnih letnih stroškov razdeljene na mesece.

 

Tabela 5

 

Na kaj je potrebno biti pozoren pri izbiri dobrega računovodskega servisa

 

  Prihranek časa Prihranek pri dod. izobraževanju Pravno svetovanje
Računovodski servis DA Mogoče NE
Samostojno NE NE NE
Andersen d.o.o. (Birokrat) DA DA DA

 

Ogledali smo si prednosti, ki jih ima lahko za vaše poslovanje posodobitev informacijskega sistema in optimizacija poslovnih procesov. Pri slednjem smo tudi ugotovili, da lahko veliko pridobite s pravilno izbiro zunanjega izvajalca. Katera pa so vprašanja, ki jih morate zastaviti ponudniku računovodskih storitev, da boste lahko prepričani v dobro izbiro. Sestavili smo tabelo, v katero smo uvrstili tudi podjetje Andersen d.o.o., da boste lažje primerjali to ponudbo z ostalimi.

 

Želim dodatne informacije 

Piškotki za analitiko
Ti se uporabljajo za beleženje analitike obsikanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
Piškotki za družabna omrežja
Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
Piškotki za komunikacijo na strani
Piškotki omogočajo pirkaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani.
Piškotki za oglaševanje
So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktvinosti na drugih straneh.
Kaj so piškotki?
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo in beleženjem piškotkov.V redu Več o piškotkih