Kako optimizirati poslovanje
s pomočjo integracije spletne trgovine in ERP poslovno informacijskega programa Birokrat
Spletna trgovina Birokrat elShop v povezavi s poslovnim programom Birokrat omogoča celovit pregled nad strankami in naročili vaše spletne trgovine v vašem računovodskem ali poslovnem ERP programu. Integracija spletne trgovine omogoča optimalno obdelavo naročil in urejanje prodajnega asortimana. Povezave so povsem avtomatizirane, dvosmerno sinhronizirane z zalogami, cenami, popusti, B2B partnerskimi ceniki in naročili.
V praksi to pomeni da, ko v program Birokrat vnesemo nov artikel, spremenimo ceno, uredimo kategorizacijo artikla, uredimo slike, opise, popuste, B2B cenik ipd.. se vse te spremembe avtomatsko zabeležijo tudi v spletni trgovini elShop. Tudi komunikacija glede stanja zalog artiklov poteka v obeh smereh. Ko se v Birokratu spremenijo zaloge (povečanje v primeru nabave, ali zmanjšanje v primeru prodaje skozi drug kanal (npr. veleprodaja ali maloprodaja v fizični trgovini) se te spremembe avtomatsko vidijo v spletni trgovini.
V obratni smeri v program Birokrat avtomatsko prejmemo vsa spletna naročila v pravilne dokumente (glede na nastavitve) s popolnimi podatki kupca - lahko je to predračun, ponudba, račun, dobavnica, naročilo kupca itd. Vsa naročila - dokumente Birokrat avtomatsko razpošlje strankam na e-mail, tako da s tem nimamo nobenega dodatnega ročnega dela. Po želji lahko Birokrat pripravi tudi datoteke za dostavljalce (GLS, Pošta, DPD) oz. jim prek API povezav pošlje podatke direktno, kar pomeni dodaten prihranek časa in ročnega dela.
Vas zanima več informacij? Z veseljem vam predstavimo naše poslovne rešitve.
Kontaktirajte nas preko spodnjega obrazca, na info@birokrat.si ali nas pokličite na 01/ 5 300 200.